jueves, 24 de enero de 2013

DESPEDIDA
I per acabar, voldria despedir-me de tots vosaltres, perquè aquesta serà la meva darrera entrada en aquest bloc, ja que ahir va ser el nostre darrer dia de classe. 
A la primera entrada d'aquest bloc, vaig dir el que jo esperava d'aquesta assignatura: volia aprendre a utilitzar les TIC de manera més profunditzada, coneixent-ne les possibilitats d'aplicació en el context educatiu, per després en un futur poder-les utilitzr dins l'aula amb els meus alumnes. 
Crec que durant el transcurs d'aquesta assignatura s'han complert les meves pretencions, ja que he aprés a utilitzar programes, nous per jo, i eines que mai havi utilitzat: Audacity, Gimp, PDI, etc. Fins i tot he après a utilitzar d'una manera molt diferent, un programa que fins ara, utilizava només per fer presentacions (Power Point), i que després de fer aquesta assignatura m'he adonat de la multitut de possibilitats que aquest ens brinda. 
Totes aquestes eines que hem "descobert" les podren emprar perfectament dins una aula d'educació infantil, en el context que nosaltres vulguem, i això és l'interessant d'aquestes assingatures; que el que feim, després ho puguem aplicar a la realitat amb els infants, perquè això li dóna sentit. 

Acabaré doncs, amb la mateixa frase que vaig començar aquest bloc: 

”Qui s’atreveix a ensenyar, mai ha de deixar d’aprendre” 

(John Cotton Dana)

Així doncs, que no s'acabin aquí, amb aquesta assingatura, les nostres ganes d'aprendre i de formar-nos amb les TIC, ja que com hem pogut comprovar , sempre podem aprendre coses noves per molt que ens pensem que ja ho sabem tot. 

Això si, també hem de saber utilitzar-es amb moderació! 

Així, després de tantes setmanes que hem fet treballar al nostre ordinador, ara també es mereix unes vacances! 




PD: Esper-ho que els que hagueu seguit el meu bloc, hagueu après també alguna cosa. Des d'aquí, donar-vos les gràcies als que ho heu fet! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario